Translate

18 września 2011

Interesting accessiories





Hey. Today I'm gonna to show you my accessories from old outfit (August 28, 2011). Pics aren't good because I didin't make them better.
OK, so let's begin. This lovely ring is quite big. It shines and grabs attention. I always wear it with brown, grey or black usual T-shirt. It brings me a super look. 
The bracelets are brave (for me of course) but the colors are quite good. Hmm, that's all. :) 
I have 2 go.
Bye, bye!
Annabel



Hej. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dodatki ze starego outfitu (z 28.08.11, a więc bardzo stary:)). Obrazki nie są w pełni dobre, ale ich nie przerabiałam.
Ten cudowny pierścionek jest dla mnie całkiem spory, czego pewnie nie widać. Uwielbiam jak świeci w słońcu. Przyciąga tym uwagę ludzi. Często kompletuję go z brązowym, szarym lub czarnym T-shirtem. Sprawia to, że nawet przy zwykłym zestawie staję się oryginalna. Wydaje się to prozaiczne, ale tak naprawdę jest! :)
A więc przejdźmy do bransoletek. Są jak dla mnie bardzo odważne, kupiłam je w sumie tylko dla kolorów, ponieważ często łączę te kolory w moim codziennym stroju. Hmm, to chyba wszystko, co chciałabym powiedzieć o tych dodatkach.
Outfitu nie wklejam, ponieważ zdjęcia były zbyt kiepskiej jakości (sztuczne pożółkłe światło), bo obiecałam sobie, że będę dodawać tylko najlepsze zdjęcia. 
Muszę lecieć, do zobaczenia w następnym poście!
Annabel


ring - Indian Store
bracelets - Flo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz