Translate

13 września 2011

Little outfit by my mobile phone.







Sorry about low quality. Next time I'll take a camera.
Anyway, on Sunday I went on gothic metal concert. My friend needed a companion so I agreed. Hmm, it's not my favourite kind of music, but I really wanted to get relaxed. See you next time!

Cześć! Przepraszam od razu za niską jakość zdjęć. Następnym razem wezmę aparat. :) Tak czy inaczej, w niedzielę poszłam na koncert w klimacie gothic metal. Moja koleżanka potrzebowała jakiegoś towarzystwa, więc się zgodziłam. Może nie jest to mój ulubiony rodzaj muzyki, ale chciałam jakoś wyluzować przed tym tygodniem. B4n!

jacket - BAF
T-shirt - Reserved
trousers - Free Spirit
Dr Martens - Ironic England 
bag - Ivan Collection
bracelets - Indian store

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz