Translate

9 września 2011

Lovely Color Mania




 Hello. Sorry about my absence but school year had started and I have a lot of work. I don't have too much time, so I'll throwing some short posts until I won't have enough time.
Blue nail polish I always use on weekends. I would like to buy sth unusual, what nobody has it. It's not pearly as you can see in the particular on the picture number 3. The white one is so cool not only to my school. It's not conspicuous. I bought them in Rossmann and paid 5,19 zlotych. 
Bye!


Cześć. Przepraszam za moją nieobecność, ale zaczął się rok szkolny i mam mnóstwo pracy. Nie mam zbyt dużo czasu, więc będę wrzucać parę krótkich postów dopóki nie będę go miała wystarczająco. 
Niebieski lakier do paznokci  używam zawsze w weekendy. Chciałam kupić coś niestandardowego, coś czego nie ma nikt. Lakier nie jest perłowy jak możecie zobaczyć w szczególności na zdjęciu nr 3. Biały lakier jest bardzo dobry nie tylko do mojej szkoły. Nie rzuca się w oczy tak bardzo jak niebieski czy koralowy, który jeszcze tutaj pokażę przy okazji posta o lakierach z Miss Sporty, które posiadam. 
Obydwa produkty kupiłam w Rossmannie za 5,19, co wydaje mi się być całkiem optymalną ceną w porównaniu do innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz