Translate

17 września 2011

My simple outfit on Sunday




I never know, what I want to say in posts. So maybe... Hey. Today I'm gonna to show you my simple outfit on Sunday as you can see in the title.
This striped dress I compared with usual cardigan which I wear almost everyday is very comfortable. Good for long walks in the afternoons or evenings. If you want to put it down, it'll be OK, but I rather prefer version with cardigan. You can fit on with subtle jewellery. I always have a pearls: on earrings, ring and necklace. Dress is quite short, so sometimes on colder day I wear it for leggins and warmer coat. 
OK, see you next time!
Annabel


Nigdy nie wiem co mam pisać w tych postach. Kiedy już zdecyduję się na wklejenie zdjęć nigdy, ale to przenigdy nie mam pomysłu. Więc może... Cześć wszystkim. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój prosty outfit na niedzielę, co możecie już spostrzec po tytule.
Sukienkę w paski skompletowałam ze zwykłym kardiganem, który noszę prawie codziennie. Ten strój jest idealny na spacery po południu jak i wieczorem. jeśli uważacie, że lepiej byłoby go zdjąć, to ok, ale ja wolę tę wersję z kardiganem. Dodaję subtelną biżuterię, najczęściej mam perły: na kolczykach, na pierścionku i na naszyjniku. Zauważyłam, że bardzo lubię perły. Powracając do sukienki... Jest całkiem krótka, dlatego czasem kiedy jest chłodniej ubieram ją do legginsów i cieplejszego płaszcza.
Trzymajcie się.
Annabel


dress - Bluenight
cardigan - For You
ring - don't remember 
necklace - souvenir from foreign trip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz