Translate

7 maja 2013

Postcards from Cracow

Hej wszystkim. :) Dużo myślałam, czy wstawić te zdjęcia na mojego "modowego" bloga (dotychczas trzymałam się zasady, że wstawiam tu tylko outfity). Nie chciałam pokazywać ich tutaj, ponieważ mam od tego "fanpage'a" na Facebooku i konto na digarcie, ale co tam. :P  Ostatnio zakochałam się w pocztówkach z różnych zakątków świata, więc postanowiłam stworzyć coś podobnego. Zdjęcia pochodzą z moich zeszłorocznych wakacji w najwspanialszym i najbardziej klimatycznym Krakowie. Mam w planach realizować ten, nazwijmy to, projekt w wielu innych miastach Polski (być może i Europy).
A póki co miłego oglądania i do zobaczenia niedługo!
_______________________________________

Hi there. :) I was thinking a lot about sharing these photos on my fashion blog ( I just wanted to show only outfits). I didin't want to show them here because I've got an account on Facebook and digart for this but who cares. :P  Recently, I fell in love with postcards from different corners of the world, so I've decided to do this project in every place I'll be in Poland or even Europe.
These pics are from my  last year's holiday in the most wonderful and the most climatic place in PL - Cracow. :)

So enjoy and see u soon!














\

























1 komentarz:

  1. cudowne zdjęcia, kocham Kraków
    świetny blog :)

    magdalena-antonina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń