Translate

13 kwietnia 2012

Some sets

Hi everyone! 
Today I was preparing some sets for you because I've not added post here for such a long time I think. It takes me more than three hours but never mind. :) It gives me a lot of fun and it's the most important thing!
The summer is coming very quickly in Poland and I really don't know why I put here "sad" colours like burgundy. But there we have a crazy mix of colours and styles for different occasions. I was trying to make these sets suitable for weather which we've got now. :)
Enjoy and see u next time!

Cześć wszystkim!
Przygotowywałam dzisiaj dla was kilka setów, ponieważ długo nic się tu nie pojawiało. Zajęło mi to ponad trzy godziny, ale nieważne. :) Sprawiło mi to dużo frajdy i to jest najważniejsze!
Lato nadchodzi w zastraszającym tempie. Aż nie wiem, dlaczego tworząc w zamyśle właśnie letnie sety, pojawiły mi się tu "smutne" kolory, takie jak np. burgund. Pomyślałam więc, że stworzę mix kolorów i stylów na różne okazje (niekoniecznie są to stroje stricte letnie, ale również wiosenne). 
Mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba i do zobaczenia w następnym poście!









xoxo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz