Translate

14 kwietnia 2012

A new pair of shoes!

Hello everyone! Recently I've bought a new pair of shoes (as u can see in the title :] ) in the low price (only 60 zlotys on sale). Hmm, I am thinking about their time of being useless. Och, never mind, I was looking a simple ones (I didn't want to buy wedges) in my size and right colour. Finally I've got sth, haha! :) 
See u soon, guys!

Cześć wszystkim! Ostatnio kupiłam sobie nową parę butów (co zresztą możecie zobaczyć w tytule :] )w zaskakująco niskiej cenie (tylko 60 złotych na przecenie). Hmm, jestem ciekawa, jak długo będą mi służyły. Och, nieważne, po prostu szukałam jakiś prostych (jeju, jaka ja jestem nudna :P) we właściwym rozmiarze i kolorze. Ważne było to, że nie zależało mi na koturnach, bo takowe już posiadam. No i nareszcie coś mam, haha!:)
No nic, do zobaczenia w następnym poście Moi Drodzy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz