Translate

23 grudnia 2011

Winter comes true.

Hello everybody!
As you can see we have Christmas tomorrow, so we can feel a this climate. I've been in some stores and I've taken a photos. This second one can show you a jeans shirt. I think, that my dream will come true. :) It's the best woman shirt I've ever seen, because most of the man shirts have a lot of patterns and colours, which I really like.


Witam wszystkich w prawie zimowy dzień. :)
Jak pewnie większość z Was zauważyła, w galeriach handlowych, na ulicach, w pracy, w szkole - wszędzie podsycają nas klimatem Świąt. Zwiedziłam już parę sklepów, tak więc chciałabym się podzielić tymi pięknymi widokami, a także pokazać jedną z lepszych koszul damskich, jakie widziałam (zdecydowanie jestem największą fanką męskich, które mają ciekawe kolory i wzory, ale ta była świetna. Hm, może dlatego, że ostatnio czaję się na jeansową koszulę).

Niestety nie mam więcej ciekawych zdjęć ze sklepu, ponieważ nie miałam tego dnia aparatu. :(
Moim zdaniem jest genialna, a Wy co sądzicie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz