Translate

8 maja 2012

Comfortably numb

 Hello everyone. Today I'd like to show you outfit, which I had on the family's party about two weeks ago. I didn't feel good then so I've decided to put on the most comfortable clothes. 
Here we have the one of example what am I wearing when I don't have enough time / intentions for searching the best set. Also I can take the most comfortable boots ever, casual bag, earphones on ears, sunglasses and go everywhere! :)
 See u soon!

Hej. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować outfit, który miałam na sobie na imprezę rodzinną prawie dwa tygodnie temu. Bardzo banalny, ale za to wygodny. Ponieważ tamtego dnia nie czułam się zbyt dobrze, nie chciałam szaleć z kwiecistymi sukienkami i letnimi koturnami, uznałam, że założę coś zwykłego, bez większych szaleństw.
To właśnie jeden z tych strojów, które noszę, gdy po prostu nie chce mi się ubierać. Zazwyczaj stoję godzinę przed szafą, żeby ostatecznie chwycić za zwykły czarny T-shirt i za duże spodnie. Do tego najwygodniejsze buty na świecie, torbę jak na zakupy, słuchawki na uszy, okulary przeciwsłoneczne i mogę iść wszędzie! :)
Do zobaczenia w następnym poście!



W tle załapał się nawet prezent:)


 T-shirt - Camaieu
trousers - Stradivarius
"boots" - Nike
bag - Flo
bracelets - gifts


xoxo

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz