Translate

8 kwietnia 2012

Haul

Hey, sorry for not writing for sooo long! I didn't have enough time to post here. But now I hold something in reserve. :)
On Wednesday I was in shopping center with my friend after the event at a retreat. The weather was very bad, so we make any photos. :( But I wanna to present you my haul. Pics has been taken at home. Enjoy and happy Easter!

Cześć, przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale znów nie miałam wystarczająco dużo czasu na wstawianie postów. Ale mam teraz kilka w zapasie. :)
W środę byłam z koleżanką w centrum handlowym po rekolekcjach. Pogoda była strasznie kapryśna, więc nie zrobiłyśmy żadnych zdjęć. :( Ale teraz chciałabym zaprezentować Wam mój haul. Miłego oglądania i jeszcze wesołych Świąt!



T-shirt - Camaieu


Necklace - gift

Jacket - H&M


Shirt - McGeorge
T-shirt - sh (nn)
Necklace - souvenir from Macedonia
T-shirt - Camaieu
Collar - from my sister


xoxo


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz